Проект
включає в себе план заходів, етапи реалізації проекту, конспекти НОД ,що
використовуються в роботі з дітьми ,отриманий продукт,казку"Кругообіг води
в природі! Проект «Звідки дощ прийшов?
Актуальність: Діти за своєю природою дослідники, з радістю і
подивом відкривають для себе навколишній світ. Їм цікаво все і наше завдання:
не тільки підтримати цей пізнавальний інтерес, але й створити умови для
дослідницької діяльності, які привели б їх до перших відкриттів і висновків.
І проект, як метод дослідницької діяльності, в дитячому саду
дозволяє:
По-перше, отримати ефективні результати в області розвитку
пізнавальної ініціативності, соціальної і творчої активності дітей дошкільного
віку.
По-друге, об'єднати дітей, батьків і педагогів у спільній
діяльності.
А також: - Вчить дослідницької, інформаційної, творчої,
ігрової діяльності у проектній роботі.
- Розширює перспективи розвитку пошуково-пізнавальної
діяльності.
Підтримує у дітей ініціативу, допитливість, самостійність.
Реалізація проекту здійснювалася в кілька етапів. Зміст
основного етапу проекту полягало у практичній діяльності щодо вирішення
проблеми і продуктивної діяльності, у постановці і вирішенні наступних завдань:
Завдання: Розвивати пошукову діяльність дітей: здатність до
визначення завдань на основі поставленої проблеми; вміння планувати етапи своїх
дій, аргументувати свій вибір.
Формування у дошкільнят усвідомлено-правильного ставлення до
природних явищ і об'єктів як засіб розвитку основ екологічної культури, про
види дощу, про його значення для природи.
Виявити, збагатити і закріпити знання про воду, її стани і
про кругообіг води в природі.
Розвивати спостережливість, творчу уяву, пізнавальний
інтерес до навколишнього світу, а також пам'ять, зв'язне мовлення, вміння
аналізувати і робити висновки.
Формувати у дошкільнят навички культурної поведінки в
природі, вміння берегти і піклуватися про неї.
Комментариев нет:
Отправить комментарий